Easy Teaching Ideas

środa, 30 listopada 2022

Let's revise ... w klasach 1 - 3



Powoli zbliża się koniec trzeciego miesiąca pracy szkolnej. Zróbmy małe powtórzenie w parach, wykorzystując poniższe arkusze :)


Powodzenia 😉
 
Praca z kartami pracy BUILD-UP

Dzieci pracują w parach ( lub samodzielnie ) nazywając elementy przedstawione na ilustracji. Nazwę kolejnego przedmiotu przedstawia litera umieszczona na wcześniejszym elemencie. Po osiągnięciu pola FINISH, należy zapisać wyrazy w odpowiedniej kolejności.

Praca z kartą pracy 2 - ćwiczenia zapisu elementów przedstawionych na ilustracji. Karta ta posłuży też dp indywidualnej pracy, jako krótki sprawdzian.

👉  Karta pracy 1 i 2 - materiał powtarzany: zabawki, liczebniki 1-10, przybory szkolne ( plus minus działy 0-2 )




Key: ball / eight / four / skateboard /bike / pen / three / robot / crayon / sharpener / ruler / glue / doll / five / ten / scooter / pencil / teddy bear / FINISH

Karta pracy 3 - drabinki
Karta pracy do uzupełniania indywidualnie, w parach, niewielkich grupach lub do wykorzystania jako element np escape room-u. Każda drabinka posiada 10 szczebli, na których należy umieścić wyrazy należące do określonej ilustracjami kategorii. 

Karta pracy 4 - Build-up

👉 materiał powtarzany: liczebniki główne, zabawki, odzież, nazwy zwierząt, części ciała, wybrane wyrazy z historyjek obrazkowych,  ( plus minus działy 0-2 )


Key: trousers / finger / magnifying glass / lamb / bike / necklace / doll / badge / foal / puppy / shoes / duckling / shorts / eye / teddy bear / FINISH

👉 Karta pracy 5 i 6 - materiał powtarzany: środki transportu, hobby, dzikie zwierzęta, nazwy miejsc ( plus minus działy 0-2 )


KEY: train / football / ballet / plane / Africa / cheetah / boat / lizard / rhino / elephant / shark / cooking / singing / skateboard / camel / FINISH
 
 👉 Karta pracy 7 - pudełka śniadaniowe
 

 


 
P.S. Wpis został zaktualizowany, minimalnie poprawiony, dodałam jedną kartę pracy i wkleiłam nowy link, bo poprzedni niestety nie wyświetlał się poprawnie.



1 komentarz: