Easy Teaching Ideas

wtorek, 7 lipca 2020

Brainy 4 Unit 0. Let's start 1.


Zestaw startowy dla klas 4 - na dobry początek, z myślą o wszystkich uczniach, którym potrzebne
będzie powtórzenie treści z klasy 3, nim rozpoczną prace z nowymi, zupełnie innymi już podręcznikami - Brainy. 

Zaczynamy od kolorów, chociaż nie jest to konieczne 😃

1.  Colours
a. 12 pasków z kolorowymi kleksami:

➡️ odczytywanie kolorów na wylosowanych paskach
➡️ wskazywanie pasków z kolorami na podstawie usłyszanych nazw kolorów
➡️ podawanie nazw ubrań, owoców, przedmiotów itd ... w danych kolorach, zgodnie z układem na pasku

b. gra planszowa
Listen and follow with your finger

➡️ dyktujemy wybrany element - kolor - położony blisko START
➡️ poruszamy się po planszy, udając w kierunku FINISH ale nie może zabraknąć celowego zawracania;)
➡️ jeśli podany zostanie element, który nie jest położony w sposób umożliwiający przejście, gracz odczekuje
c. BINGO - arkusz do kolorowania i gry

2. Numbers
Listen and follow with your finger.



3. Classroom language - zestaw typowych poleceń, stosowanych w na lekcji - 6 arkuszy, po 3 polecenia. Polecenia drukujemy, rozcinamy i bawimy się ...

a. wylosuj i pokaż
b. wylosuj, przeczytaj i przetłumacz na język polski
c. KABOOM - do tego celu należy dodrukować kartę z bombami

 oraz 2 aplikacje LearningApps

1. Classroom language1
2. Classroom language 2


4. Plurals

Opracowałam 7 kart obrazkowych z zastosowaniem THERE IS i THERE ARE oraz rzeczowników w liczbie pojedynczej i mnogiej

➡️ In the picture I can see ..
➡️ There is a ... .
➡️ There are ... .

➡️ budowanie podobnych kart uczniowskich, wykorzystując ilustracje z gazet i czasopism
:

5. Alfabet - Listen and follow with your finger - zasady gry jak wyżej



6. What time is it - Zegarki - Listen and follow with your finger - zasady gry jak wyżej


7. Find and answer - to karta pracy poświęcona poznaniu podręcznika, składające się z 10 pytań do podręcznika. W gwiazdach przy każdym pytaniu znajduje się numer strony, na której trzeba szukać odpowiedzi lub wskazówki do niej.
Zadanie może być wykonane indywidualnie, w parach czy grupach. Możliwości wiele.
Ciekawym rozwinięciem tego zadania może być zbudowanie podobnych pytań dla kolegi / koleżanki z pary czy dla innej grupy, w trakcie zajęć, po zakończeniu pracy z kartą LUB "zadanie domowe", polegające na zbudowaniu 3 pytań do podręcznika, które zbieramy na początku kolejnej lekcji - i pracujemy dalej, tym razem z pytaniami naszych uczniów.


 8. Dwie karty pracy z czasownikiem "to be"






1 komentarz: