Easy Teaching Ideas
▼
sobota, 27 października 2018
niedziela, 21 października 2018
Czasownik HAVE
Czasownik MIEĆ przysparza uczniom nie mniej kłopotów niż BYĆ. Wydawałoby się, że zapamiętanie dwóch form to nie problem i dzieciaki od razu będą używać ich poprawnie. Zwykle tak nie jest. Oto kilka moich dotychczasowych pomysłów i materiałów do pracy z HAVE GOT na zajęciach.
piątek, 19 października 2018
Bugs Team 2 - Set 2. Farm animals
Za kilka dni zaczynam wprowadzać nazwy zwierząt, stąd kolejny zestaw materiałów pod tematy z działu 1 Bugs Team 2 ale z pewnością przydadzą się dla wszystkich drugoklasistów i trzecioklasistów, ponadto karty obrazkowe, memo czy gra planszowa sprawdzą się na zajęciach już z przedszkolakami.
środa, 17 października 2018
Czasownik BE
Dzisiejszy wpis poświęciłam wszystkim dotychczasowym materiałom oraz pomysłom dotyczącym czasownikowi BE. Zebrałam aż dziesięć propozycji.
1. Karta pracy / mini plakat z czasownikiem "to be" - do wycinania elementów, dopasowania i
1. Karta pracy / mini plakat z czasownikiem "to be" - do wycinania elementów, dopasowania i
wtorek, 16 października 2018
Let's compare ...
Trochę rysuję i lubię ilustrować własne materiały. Dziś prezentuję zestaw 24 kart z przymiotnikami do budowania porównań.
Na każdej karcie umieściłam
poniedziałek, 15 października 2018
Rysunkowe stopniowanie 1
Przyszła pora na plakaty z przymiotnikami. Powstały pierwsze trzy, z myślą o stworzeniu gazetki klasowej, na których przedstawione są zasady stopniowania przymiotników jednosylabowych i niektórych dwusylabowych.
niedziela, 14 października 2018
Rysunkowa liczba mnoga rzeczowników
Rysunkowy Present Simple
Dziś przy porannej kawie powstały dwie ilustracje - kolorowanki - do przybliżenia reguł budowania wypowiedzi z Present Simple i wykorzystane zostaną jako element gazetki klasowej ( format A4 ).
Pierwsza ilustracja to reguły
Pierwsza ilustracja to reguły
piątek, 5 października 2018
My favourites
Dziś przedstawiam rozwiniętą propozycję zabawy podręcznikowej, która w moim odczuciu była nieco skromna więc uzupełniona została o 10 pytań oraz sposoby udzielania odpowiedzi na nie oraz proste Memo powtórzeniowe.
Let's revise
O tym, że zadania powtórzeniowe są potrzebne, nie muszę nikogo przekonywać. Po kilku zajęciach z kartami obrazkowymi, piosenkami i zabawami z kolorami, przyborami szkolnymi, liczebnikami i czasownikami, przyszła pora, aby ponownie do nich wrócić.
Zbudowałam trzy zadania - tylko - ale okazały się strzałem w dziesiątkę: 45 minut zainteresowania i skupienia dzieci.
Zbudowałam trzy zadania - tylko - ale okazały się strzałem w dziesiątkę: 45 minut zainteresowania i skupienia dzieci.