niedziela, 22 września 2019

I like pizza

Zestaw powstał na potrzebę dzieci, które zwyczajnie poprosiły o kolorowankę pizzy. Pierwsze pizze powstały ołówkiem, zgodnie ze wskazówkami dzieci, które mówiły, jaką pizzę lubią, a ja im je rysowałam. Otrzymane szkice były kolorowane i służyły do odtworzenia nazw elementów. Obiecałam im, że w poniedziałek dostaną gotową kolorowankę, wszyscy taką samą - jest :)

Oto ona:

Kolorowanka
pizzy dla maluchów, przy okazji której poćwiczymy:
- wyszukiwanie i nazywanie składników ( mushroom, ham, olives, onion, (green) pepper, pineapple, cheese, tomato, salami ),
- liczenie elementów.

Chcąc ponownie poćwiczyć nazwy produktów, przygotowałam proste domino - do wycięcia, pokolorowania, a następnie zabaw ze słownictwem:

Zestaw nazw ponownie powtórzymy dzięki prostej karcie pracy, którą prezentuje poniżej  - powtórzenie nazw elementów pizzy ( dwa arkusze na formacie A4 ):


na koniec projektowali własne pizze :), mówili, jakie pizze lubią, zamawiali pizze, przy pomocy zwrotów:

Can I have a pizza, please.
I don't like olives and cheese.
I'd like some ham and tomatoes.


1 komentarz:

Popularne posty

Moja lista blogów