czwartek, 27 lutego 2020

St. Patrick's Day 2

Tegoroczne uzupełnienie do materiałów utworzonych w poprzednich latach. Zapraszam do przypomnienia sobie, co już kiedyś opublikowałam oraz do zapoznania się z nowymi propozycjami.
1. Worksheets dla najmłodszych:


Dla najmłodszych uczniów opracowałam cztery karty pracy: I Spy - Worksheet 1,  dwie powtórzeniowe - Worksheet 2 i Worksheet 3, do samodzielnej pracy w domu oraz  Worksheet 4 - tęcza z kolorowaniem zgodnie z zapisem.



2. I have ... Who has ... ośmioelementowy zestaw do poćwiczenia słownictwa:


3.   Taboo ... dwanaście kart z definicjami oraz hasłami. Karty możemy wykorzystać też jako zagadki ( odczytujemy definicję ), dopasowywanie definicji do haseł ( 7 haseł - 7 definicji,  5 haseł - 7 definicji, 5 definicji - 7 haseł ), rysowane kalambury.


4. Kilka lat temu opracowałam zajęcia i materiały do piosenki "My Land" Dziś przypominam je, bo sama regularnie wykorzystywałam je w klasach 1 i 2 gimnazjum, teraz sięgam do tych materiałów w klasach 7.


5. Kartki z życzeniami - "patryczki":

Nie praktykowałam jeszcze tego pomysłu ale bardzo chciałabym, aby na zajęciach uczniowie wykonali i wręczyli kartki z życzeniami oraz wykonali drugą, z podziękowaniem za otrzymane życzenia :) z okazji Dnia Świętego Patryka. Były walentynki, pora na "zielone patryczki", a przy okazji poćwiczymy pisanie życzeń, podziękowań oraz przećwiczymy słownictwo, ilustrując kartki.

Przykładowe życzenia:

Have a very happy St. Patrick's Day!
I wish you a day filled with happiness!
Thinking of You with Love!
Happy St. Patrick's Day!
Have a great St. Patrick's Day!

Przykładowe podziękowania:

Thank You for Your warm wishes! 
Happy St. Patrick's Day to You too!




Coś innego, w każdym razie ;)


Wcześniejsze materiały, które można wykorzystać 17 marca  2017 i 2018 roku oraz zestaw "zielonych" zabaw  5 x Play Green






1 komentarz:

Popularne posty

Moja lista blogów