piątek, 7 lutego 2020

Who are they? Jobs

Who are they? to zestaw ilustrowanych kart pracy do wprowadzenia i nauki dziesięciu nazw zawodów.



1. Zestaw trzech kart
pracy do prezentacji 10 nazw zawodów,  przećwiczenia ich zapisu oraz powtórzenia w formie krzyżówki.







 2. Zestaw dwóch kart pracy do poćwiczenia nazw zawodów - na każdej umieściłam tylko 6 ale dla dzieci to AŻ sześć nowych wyrazów, a w rezultacie dziesięć ( dwa powtarzają się ).


 3. Wykreślanka Wordsearch - Who are they? i sześciokątny przydaś, do zabaw z zawodami, mogą to być proste zagadki, po naklejeniu nazw z drugiej strony skrzydełek i pokolorowaniu:

👉 Who treats animals?  - A vet.
👉 Who sells apples? - A shop assistant.
👉 She works at a hospital. - A doctor.
...



... i małe domino - do wydrukowania w formacie A5 i wklejenia do zeszytu, rodzicom też spodoba się ;) lub tradycyjnej układanki ( format A4);

P.S. Zestaw zapewne poszerzę o kolejne zawody i zbuduję kolejne karty pracy - ale muszę je narysować :)

 

4. Plansza do speakingu:

 




 




5 komentarzy:

  1. Twoje materiały są nieocenione! podziwiam i za każdym razem napatrzeć się nie mogę :) w jakim programie tworzysz te piękne karty pracy? :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję - moja baza to Paint. Rysuję sama, skanuję ... a reszta "ogarniana" jest w Paint. Polecam też Festisite i Word Search Maker do tworzenia szybkich wykreślanek, krzyżówek i węży wyrazowych. Spora baza gotowych obrazków jest też w AutoDraw. Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  2. Nie jestem anglistą. Mam syna w 3 klasie. Trafiłam na ten blog i jestem zachwycona! Podziwiam całym sercem, karty pracy są przecudowne, profesjonalne i powinny być w podręczniku ;) Drukujemy sobie w domu i bawimy się angielskim <3 A wszystko dzięki Pani :) dziękuję bo te materiały są dla mnie bezcenną pomocą

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zakręciły mi się łzy w oczach. Dziękuję.

      Usuń
  3. Udzielam korepetycji i dzieciaki kochają twoje materiały! Ja również jestem nimi zachwycona! Robisz kawał świetnej roboty!!!

    OdpowiedzUsuń

Popularne posty

Moja lista blogów