Przyszła pora na "pominięty" w zeszłym roku rozdział 5 - Let's go shopping.
Dlaczego "pominięty"? Zeszłoroczne
wiosenne zdalne nauczanie opóźniło pracę z podręcznikiem i wymusiło inną realizację ostatnich działów podręczniku, a był to dla mnie nowy podręcznik i nie posiadałam materiałów z lat wcześniejszych. W tym roku zamierzam to nadrobić i uzupełnić.1. Worksheet 11 - trenujemy nazwy sklepów oraz wybrane nazwy artykułów, które chcemy zakupić ( doll, blocks, ball, boots, slippers, cabbage, carrots, lemons, bread ).
2. Worksheet 12 - wyszukujemy nazwy sklepów, utrwalamy pisownię oraz wymowę tych wyrazów, przypominamy słownictwo z klas 1-3 ( rolls, dog food, cage, cap, jumper, biscuits, kite, sandals, shoes, potatoes ).
3. Worksheet 13 - ponownie utrwalenie wprowadzonych w rozdziale nazw sklepów oraz odszukiwanie i wskazywanie ich na mapce. Arkusz przyda się również do pracy z konstrukcją There is / There are
4. Fiszki zdaniowe do gry w Kaboom - 29 pasków + 7 Kaboom ( z bombą )
5. Bingo - arkusz do gry: uczniowie odcinają ikony sklepów, a następnie układają je w okienkach i zabawa gotowa. Dodałam sklep muzyczny ( music shop), aby umożliwić układanie dziewięciu obrazków.
b. Shops
7. Obrazki do utworzenia uczniowskich planów miasta z wybranymi sklepami, mini projektów, wklejek do zeszytów, słowniczków obrazkowych (jeden arkusz zawiera trzy zestawy).
Ciąg dalszy już wkrótce :)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz