niedziela, 9 grudnia 2018

Bugs Team 1 - Set 1. Toys.

Zestaw tych materiałów tworzyłam przez niemal 2 lata. Najpierw powstało kilka kart obrazkowych, potem dodałam do nich karty wyrazowe, po osiem, następnie uzupełniłam je o kolejne zabawki, pokolorowałam i dodałam karty pracy. Obecny zestaw to karty obrazkowe i wyrazowe, w kolorze i czarno-białe, gra karciana, domino oraz karty pracy.




- karty obrazkowe i wyrazowe, po 12, w kolorze oraz biało-czarne - doskonałe do wprowadzenia, ćwiczenia oraz powtórzenia słownictwa, a w nieco starszych grupach - doskonalenia zapisu.


- gra karciana, mały zestaw I have got...


- wyszukiwanki I spy ..., ulubiona forma powtórzeniowa



- domino obrazkowo-wyrazowe



- prosta gra planszowa



- powtórzeniowe karty pracy


- pictionaries - mini plakaty lub karty do ćwiczenia nazw zabawek




- Trimino :) - puzzle do układania par wyrazów, umieszczonych na brzegach trójkątnych puzzli.





5 komentarzy:

  1. Wspaniałe, jestem pod wrażeniem ogromu pracy. I bardzo przydatne- nieoceniona pomoc dla nauczycieli pracujacych z tym kursem. Prosze o więcej- zwłaszcza do Brainy klasa 5 i 6. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. REWELACJA!!!! Dzieci kochają pracować na Pani materiałach! Ja również proszę o więcej do Brainy 5 i 6

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będą :). Od września na 100% kolejne materiały do Brainy 4 i 7.

      Usuń
  3. Jest Pani wspaniała!! Dziękuję

    OdpowiedzUsuń

Popularne posty

Moja lista blogów