sobota, 29 kwietnia 2017

Chmurki zdaniowe

Do wykonania tych materiałów zostałam zainspirowana śledząc blogi innych świetnych nauczycielek języka angielskiego. To tam zobaczyłam zabawy ze słownictwem z ... papierem toaletowym i kiedy w moje ręce wpadła rolka papieru toaletowego w chmurki :), miałam już pomysł  i wiedziałam, jak go wykorzystać i zmodyfikować do własnych potrzeb.
Jednak po wykorzystaniu jej na zajęciach, postanowiłam utworzyć chmurkowe szablony, tak na przyszłość, bo nie zawsze chmurkowy papier toaletowy mam do dyspozycji. 

1. Zajęcia z chmurkowym papierem toaletowym były kompletnym zaskoczeniem dla wszystkich. Dla uczniów - bo świetnie bawili się rozbijając zdania z dialogów na kawałkach papieru, a następnie odtwarzając wypowiedzi i układając w odpowiedniej kolejności, i dla mnie, ponieważ rewelacyjnie udało się przeprowadzić tematykę zamawiania jedzenia i picia w restauracji, w bardzo nieszablonowy sposób.




2. Zajęcia z chmurkowymi szablonami.
Ponownie z pomocą przyszedł AutoDraw.




Oraz czysta plansza do tworzenia kolejnych chmurek.



Chmurki do pobrania znajdują się TU.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Popularne posty

Moja lista blogów