sobota, 3 listopada 2018

Let's play - SNAP

Zaintrygowana grą, rozpędziłam się nieco ... poznałam zasady gry, propozycje innych zabaw z  zestawami kart na zajęciach i przede wszystkim obejrzałam, co jest już dostępne na rynku ze SNAP-ów.
Nie byłabym sobą, gdybym nie utworzyła czegoś swojego ;)
Oto kolejnych pięć wersji  SNAP-ów, które starałam się dostosować tematycznie do potrzeb moich uczniów i -  tym samym - uzupełnić lukę w swojej bazie pomocy dydaktycznych.



1. Toys SNAP ( 52 karty )
2. Clothes SNAP ( 52 karty )
3. Autumn SNAP ( 52 karty )
4. Food SNAP ( 52 karty )
5. Colours SNAP  ( 48 kart ) - zestaw troszkę inny, bo oprócz łączenia kolorami, gracze mogą budować pary lub czwórki dobierając ubrania, jedzenie, kwiaty, liczebniki.

Mamy w sumie sześc zestawów, 5 dzisiejszych oraz Farm Animals SNAP, który opublikowałam wczoraj - możemy je więc dowolnie mieszać i urozmaicić zabawy, pilnując jedynie zasady co do liczebności par /  czwórek jednakowych kart w wybranych do gry. 

O zasadach gry oraz pomysłach na wykorzystanie tej gry karcianej możecie wiele już przeczytać, ja dopiero pokochałam tę grę, między innymi dzięki wpisom, do których linki podałam niżej.

Prawdopodobnie jest ich znacznie więcej, dodam kolejne, gdy na nie trafię, tworząc ten wpis, "google" odesłał mnie do wpisów poniżej, za które dziękuję serdecznie, bo utwierdziły mnie, że SNAP jest SUPER :


1. How To play SNAP
2. Jak grać w SNAP - 3 wersje zabawy
3. SNAP z Tiger'a
3. Jak uczyc mówienia i gramatyki ...
4. Easter SNAP
5. Irregular Verbs SNAP
6. 5 POWTÓRKOWYCH GIER, KTÓRE MOŻEMY ZABRAĆ NA ZAJĘCIA LUB W PODRÓŻ
7.  "TO BE" IDEAS PART 4, CZYLI JAK POSKROMIĆ CZASOWNIK "BYĆ"? (A PRINTABLE GAME)
8. SNAPowe szaleństwo


Wszystkie zestawy utworzyłam sama, wykorzystując własne ilustracje i bazując na opisie z Wiki ( czyli 4 x 13 ;) ).

Dziękuję Ilonko :)

2 komentarze:

  1. Dziękuję - karty są piękne. Gram w snapa z dzieciakami od przedszkola po 8 klasę - na pewno docenią Pani pracę :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszczę, bo ja dopiero co odkryłam grę i jej możliwości. Dziękuję serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń

Popularne posty

Moja lista blogów