niedziela, 18 listopada 2018

Whose car is that?

Oto zestaw składający się z 18 kart, który zbudowałam jako alternatywę do zadania podręcznikowego:
- 9 kart obrazkowych, wybrałam najprostsze z możliwych - zabawki
- 9 kart "właścicieli"




Karty drukujemy i rozdzielamy na dwie grupy, a następnie rozkładamy obrazkiem do stołu lub umieszczamy w pojemniczkach.
I gotowe:
- wybrany uczeń podchodzi, odkrywa dwie karty, po jednej z danej grupy i odpowiada na pytanie:

Whose ... is / are that / those ?
It's ...
They're ...

Posiadając kilka zestawów możemy budować mini dialogi w grupach lub parach. 




Podobne karty możemy utworzyć z uczniami w trakcie zajęć. Przygotujmy kolorowe czasopisma i gazetki z sieciówek, z których uczniowie będą mogli wycinać przedmioty, ubrania, owoce, zabawki ... co tylko będą chcieli ( i potrafili nazwać ) ...  papier, z których powstaną karty, nożyczki i klej. Tak zbudujemy bazę kart z przedmiotami. Na pozostałych wystarczy, że napiszemy imiona lub nieco bardziej rozbudowane podmioty ( my neighbour, his uncle, your parents  ) ...

Have fun!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Popularne posty

Moja lista blogów