- 9 kart obrazkowych, wybrałam najprostsze z możliwych - zabawki
- 9 kart "właścicieli"
Karty drukujemy i rozdzielamy na dwie grupy, a następnie rozkładamy obrazkiem do stołu lub umieszczamy w pojemniczkach.
I gotowe:
- wybrany uczeń podchodzi, odkrywa dwie karty, po jednej z danej grupy i odpowiada na pytanie:
Whose ... is / are that / those ?
It's ...
They're ...
Posiadając kilka zestawów możemy budować mini dialogi w grupach lub parach.
Podobne karty możemy utworzyć z uczniami w trakcie zajęć. Przygotujmy kolorowe czasopisma i gazetki z sieciówek, z których uczniowie będą mogli wycinać przedmioty, ubrania, owoce, zabawki ... co tylko będą chcieli ( i potrafili nazwać ) ... papier, z których powstaną karty, nożyczki i klej. Tak zbudujemy bazę kart z przedmiotami. Na pozostałych wystarczy, że napiszemy imiona lub nieco bardziej rozbudowane podmioty ( my neighbour, his uncle, your parents ) ...
Have fun!
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz