czwartek, 30 maja 2019

Find It!

Trzy powtórzeniowe zestawy po 31 kart w typie znanej gry.




1. Zestaw powtórzeniowy dla klasy 1 - elementy umieściłam w czerwonych okręgach
2. Dwa zestawy powtórzeniowe dla klasy 2, w dwóch odcieniach niebieskiego, ciemniejszym i jaśniejszym, aby kojarzyły się z podręcznikiem i nie myliły się, po zabawie.


Zestawy utworzyłam, korzystając z instrukcji zamieszczonej na blogu Liliowe Projekty we wpisie Zróbmy sobie Dobble oraz własnych ilustracji.  Mam nadzieję, że spodobają się uczniom i pomogą w powtórzeniu materiału.


Krótki opis gry:

Gra przeznaczona jest dla 2 - 5 graczy ( ze względu na ilość kart ). Gracze przyglądają się pierwszej trzymanej w reku karcie oraz karcie, która została położona na stole. Jeśli któryś z graczy znalazł wspólny symbol, musi szybko nazwać go i pozbyć karty. Następnie wykładana jest kolejna karta na stół i postępujemy, jak opisałam. Wygrywa osoba, która jako pierwsza pozbędzie się kart.

Przy innej opcji, rozdajemy karty graczom i jedną na stole. Na ustalony znak / sygnał grający przyglądają się obrazkom na pierwszej karcie z góry i próbują znaleźć wspólny symbol, który trzeba głośno nazwać, a własną kartę położyć na kartę znajdującą się na stole. I zaczynamy ponownie - na ustalony znak, grający przyglądają się swojej pierwszej od góry karcie i tej znajdującej się na stole (to już ta druga / kolejna) i szukają wspólnego symbolu z nową kartą!
Wygrywa gracz, który najszybciej pozbędzie się swoich kart.



1 komentarz:

Popularne posty

Moja lista blogów