piątek, 5 października 2018

My favourites

Dziś przedstawiam rozwiniętą propozycję zabawy podręcznikowej, która w moim odczuciu była nieco skromna więc uzupełniona została o 10 pytań oraz sposoby udzielania odpowiedzi na nie oraz proste Memo powtórzeniowe.



Na zajęcia przygotowałam 3 takie zestawy, ponieważ zależało mi na pracy uczniów w grupach i budowaniu krótkich dialogów.

Podzieleni na grupy uczniowie otrzymali zestaw 14 pytań oraz 3 chmurki z sugerowanym sposobem udzielenia odpowiedzi. Każdy uczeń losował z jednego kubeczka pytania ( najlepiej po 3 ) oraz wskazywał na chmurkę ( odwróconą do stolika napisem ) ze schematem do odpowiedzi.


Zadanie przeprowadzone zostało kilkakrotnie, do momentu, gdy każdy z uczniów odpowiedział na każde pytanie

oraz przeliterował swoje odpowiedzi, a koledzy z grupy zapisali literowane słowa.

Na zakończenie zajęć przygotowałam Memory - trzy zestawy, po dwa na grupę, które układane były z klepsydrą na czas z ClassroomScreen. , dzięki której ustalałam również imię ucznia, który układał Memory, typ pracy w klasie i moment rozpoczęcia.







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Popularne posty

Moja lista blogów