- wypowiedzi z czasownikami HAVE i CAN;
- słownictwo przedstawione na ilustracjach;
- słownictwo: wrap, cut, destroy, ruin
Karty mojego autorstwa |
Zasady gry:
Uczniowie grają w parach lub trójkach.
Do gry możemy wykorzystać wszystkie możliwe / posiadane już karty obrazkowe i flashcards, przedstawiające jeden przedmiot. Ja przygotowałam 34 karty obrazkowe.
Uczniowie wybierają po jednej karcie i kładą odwrócona na stole, po czym każdy z nich na 3-4 pokazuje gest: papieru, nożyczek lub kamienia i odkrywa przygotowaną kartę. Rundę wygrywa uczeń, który położył kartę, której nie można "zniszczyć" wskazanymi przez kolegów gestami.
Np. Na stole położył obrazek przestawiający wstążkę a koledzy pokazali symbole papier i kamień. Wstążką można owinąć kamień więc otrzymuje punkt, ale wstążkę można zawinąć w papier wiec tu punkt otrzymuje gracz, który wskazał gestem PAPIER. I tak sprawdzane są wszystkie opcje u grających:
I've got PAPER so ...
I can WRAP the ribbon but you can't DESTROY / RUIN it with the STONE.
Gracz na stole położył kartę z obrazkiem DICTIONARY, a pozostali gracze pokazali symbolami NOŻYCZKI i STONE.
Punkt dla ucznia, który pokazał NOŻYCZKI, bo z łatwością zniszczy słownik, dla gracza KAMIEŃ - 0pkt i punkt dla właściciela karty.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz