środa, 3 maja 2017

Dixit DIY

Zafascynowana przepięknymi ilustracjami gry Dixit, postanowiłam utworzyć własne karty obrazkowe. Powstało 16 kolorowych kart metodą kolażu, do których utworzenia posłużyły elementy wycinane z czasopism. Karty są wielkości 11cm x 11cm  i zapewne będę tworzyła kolejne. 

Moje karty DiXitDIY



Praca z kartami:

- wynotowanie słownictwa (tworzenie listy elementów obrazka);
- opis obrazka;
- poszukiwanie wspólnych elementów;
- porównywanie ilustracji;
- wypisywanie słownictwa, z którym kojarzy nam się przedstawiona sytuacja;
- budowanie opowiadania na podstawie wylosowanych kart.








Temat zastosowania kart do Dixit rewelacyjnie został opisany na blogach Neuroteaching i Way To Master English
oraz czasopiśmie Cool School:






Karty można pobrać TU

2 komentarze:

  1. Karty są piękne! Jak to możliwe,że nie wiedziałam, że prowadzisz bloga? Będę regularnie zaglądać:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję serdecznie i zapraszam. Będzie mi bardzo miło.

    OdpowiedzUsuń

Popularne posty

Moja lista blogów