sobota, 22 lipca 2017

Dixit 2 DIY

 Zestaw kart wykonanych metodą kolażu z ilustracji z kolorowych czasopism.



Do pobrania w tym momencie jest 30 kart, o wymiarach 10,5 x 14,5 cm,
chcąc posiadać wszystkie w tych samych wymiarach, karty z obecnej serii trzeba skrócić o 3,5 cm. KARTY DIXIT2 DIY.

A tak wyglądają zestawione razem.


Kolejne karty, po obróbce, będę dodawała do pliku. Marzy mi się mała kolekcja - przynajmniej 24 sztuki albo dorównanie oryginałowi - 84 sztuki. Wyzwanie jest.


Poprzednie 24 karty wykonane są w wymiarach 11 cm x 11 cm i pisałam o nich w majowym poście.




7 komentarzy:

  1. WoW! Świetny pomysł i piękne wykonanie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że się podobają. Przygotowuję kolejne i myślę, że też przypadną do gustu i będą ciekawą pomocą dla dzieci i wsparciem dla innych nauczycieli. Dziękuję serdecznie. Pozdrawiam.

      Usuń
  2. Looooove! Karty są niesamowite :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo miło mi to widzieć. Postaram się o kolejne. Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  3. Pomysł z kartami DIY jest świetny! A same karty wyglądają bardzo profesjonalnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i mam nadzieję, że "dobiję" do oryginału przynajmniej w kwestii ilości.

      Usuń
  4. Świetne!!! Ogromnie dziękuję, ja i moi uczniowie uwielbiamy dixit :)

    OdpowiedzUsuń

Popularne posty

Moja lista blogów