niedziela, 17 czerwca 2018

Describing monsters

Końcoworoczne powtórki sprzyjają pracy z materiałami, w których nasi uczniowie będą mogli wykazać się umiejętnością budowania wypowiedzi oraz znajomością słownictwa z całego roku.



Ilustracje, które wykorzystałam do przygotowanych kart pracy zrobiłam w lutym - miały stanowić bazę do zupełnie innych materiałów - planowałam utworzenie rodzinki zielonych potworków, być może jeszcze powstanie.


Powtórzymy zatem:
- przedstawianie się i pytanie o imię,
- opis postaci,
- budowanie wypowiedzi z czasownikami BE i HAVE GOT,
- nazwy części ciała ( eyes, tail, wings, hair...)
- wybrane przymiotniki ( np. shy, brave, happy, helpful ...)
- kolory.



Cały zestaw materiałów to:

- kolorowa karta pracy z dwoma potworkami, do druku lub pracy na tablicy multimedialnej,
- dwie kolorowe karty obrazkowe do ćwiczenia  opisu, porównania - to zadanie wykonaliśmy przy pomocy tablicy multimedialnej, na której wyświetlona została ilustracja, a dzieci naklejały zapisane na karteczkach samoprzylepnych nazwy części ciała, kolory ( curly hair, green skin, five eyes, blue and orange tail, four legs, small nose ...) 


- czarno-biała karta pracy z czterema potworkami i miejscem do opisu, do pokolorowania wg uznania lub według ustalonego wcześniej pomysłu oraz opisania,
- czarno-biała karta pracy ( szablon ) do narysowania oraz opisania własnych potworków,
- mini zestawik na dopasowywanie: obrazek + opis
- proste zadania na LearningApps:




... i kilka pomysłów z sieci:

1. Free Printable Monster Drawing Prompts!
2. Monster Puppets
3. Funny Monsters  

DOWNLOAD

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Popularne posty

Moja lista blogów