niedziela, 26 stycznia 2020

Categories

Podsumowanie pierwszych rozdziałów w nieco inny sposób - kategoryzowanie :)


Każda karta to osiem kategorii, po pięć
wyrazów w każdej. Opracowane karty wyrazowe nadają się pocięcia i układania elementów na stosikach, zgodnie z kategorią lub kolorowanie wyrazów należących do tej samej kategorii, co wybierze dana grupa lub jak zdecyduje nauczyciel.




Wpis tym razem bardzo krótki ale mam nadzieję przydatny,  bo zależało mi na przedstawieniu pomysłu i pokazaniu, jak wyglądają moje pierwsze karty dla dzieci tego typu.
Takie zestawy można bez problemu tworzyć z każdym zestawem wyrazów i do każdego materiału, ... i co najważniejsze, dzieci mogą budować je same, pracując w niewielkich grupach -  w tym przypadku, powinniśmy przygotować odpowiednią ilość karteczek i delikatnie nadzorować pracę grup.



P.S. Materiały opracowałam dla klas 1, 2 i 3






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Popularne posty

Moja lista blogów