sobota, 20 marca 2021

Have you got a charger?

Kolejne uzupełnienie materiałów do rozdziału 4 - chętni? 

Zapraszam.

1. Dwie karty pracy z czasownikiem HAVE GOT - uzupełnianie oraz tłumaczenie. Pierwszą z nich opracowałam też na liveworksheets - HAVE or HAS



2.  Kolejne dwie karty z czasownikiem HAVE GOT oraz nazwani przedmiotów, które przewinęły się w klasie 4, w wersji tradycyjnej oraz jedna z nich - w wersji interaktywnej ( zobacz ---> TU )


 
3. Speaking worksheet. Na jednej z lekcji skupiłam się wyłącznie na ustnym budowaniu pytań, odpowiedzi i krótkich odpowiedzi, na podstawie poniższego obrazka. Udało się - 40 minut pracy z obrazkiem na online: dużo mówienie, powtarzania, utrwalania. 

 

4. Karta, którą wykorzystałam jako warm up - polecam.

 

5. Aplikacje do działu 4 - kilka powstało

a. Revision Workout 1

b. Have got

c. A big mistake. Vocabulary

d. Describing hair

e. Have or Has 

 

6. At a friend's house  - dwie karty pracy do pracy z dialogiem w dziale 4, na moich zajęciach okazały się strzałem w dziesiątkę - dzieciaki chętnie słuchały ich, dopasowywały wycięte słówka, łączyły zwroty, a na końcu próbowały przetłumaczyć zdania.

Kartę pracy z dialogami w kolejnym roku wykorzystam tradycyjnie - rozdam kserówki i poproszę o uzupełnianie luk w trakcie odsłuchiwania.

Zobacz TU i TU


 
Mam nadzieję, że materiały okażą się wartościową pomocą. 
 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Popularne posty

Moja lista blogów