poniedziałek, 30 marca 2020

Moje scenariusze w Lekcja w sieci


Lekcjewsieci.pl jest społecznym projektem nauczycielskim, mającym na celu wsparcie oraz pomoc w dostępie do zweryfikowanych materiałów edukacyjnych dla nauczycieli, uczniów oraz ich rodziców.  Nad codziennie rozrastającą się bazą czuwa olbrzymi zespół fachowców, dbających o jakość publikowanych materiałów.


Baza rozrasta się
codziennie i każdego dnia dodawane są scenariusze zajęć ze wszystkich przedmiotów szkolnych, zgodne z podstawą programową.


Moja cegiełka do projektu to poniższe cztery scenariusze, które opracowałam z myślą o uczniach klas drugich, trzecich i czwartych szkoły podstawowej.

1. You can run like a cheetah.
2. Where do you work? Jobs and places.
3. What time is it?
4. How's the weather?

W scenariuszach wykorzystałam własne pomysły, dostępne na youtube filmiki, karty pracy i zadania na LearningApps, opracowane do treści przedstawionych w filmikach.

Mam nadzieję, że przydały się / będą przydatne.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Popularne posty

Moja lista blogów