poniedziałek, 16 marca 2020

Online lessons


O platformie Linoit dowidziałam się przypadkiem, kilka dni temu i nie jestem w stanie dziś określić osoby, której powinnam podziękować za nią.


Siadłam wieczorem we środę, utworzyłam konto - za darmo i bez limitów -  i zaczęłam budować pierwszą tablicę, powoli, metodą prób i błędów. Nie rozgryzłam tylko problemów z pobieraniem pdf-ów - trzeba to jakoś obejść lub zastąpić.


W tej chwili prezentuję kilka tablic - utworzonych na potrzeby obecnie zaistniałej sytuacji i konieczności wsparcia dzieci w nauce w domu. Będą kolejne, zapewne bardziej przemyślane, dopracowane, lepiej zaplanowane i będą dodawane do poniższej listy.

1. My body - zestaw materiałów dla klasy 2
2. My daily routine - zestaw materiałów dla klasy 3 i 4
3. TV programmes and films - zestaw materiałów dla klasy 5
4. Past Continuous - zestaw materiałów dla klasy 6 i 7
5. My computer - zestaw materiałów dla klasy 6
6. Past Simple - zestaw materiałów dla klasy 5, 6 i 7
7. Present Perfect. Health.  - zestaw materiałów dla klasy 8 i 1 LO
8. Numbers 1-20 - zestaw materiałów dla klasy 1 i 2


Jeśli masz ochotę poznać to narzędzie - genialny przewodnik po platformie Linoit i budowaniu tablicy krok po kroku opracowała Aniela Tekiela Tablica do szeregowania treści ...


Krótko napiszę jedynie, że na tablicy możemy zamieścić:

a. skany, zdjęcia, ilustracje,
b. filmy z youtube lub vimeo;
c. wszelkiej maści linki do stron, platform z zadaniami;
d. instrukcje do zadań;
e. własne napisy, aby nieco ożywić tablicę - moje zostały wygenerowane i pobrane z COOLTEXT



Taka tablica może posłużyć do klasowej burzy mózgów, opracowywania tematu w parach lub grupach, wspólnego budowania opisu lub jako miejsce, w którym "pokonwersujemy" pisemnie z uczniami.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Popularne posty

Moja lista blogów